måndag 22 juni 2009

Skämmigt värre


Vi har alla våra små hemligheter, saker vi önskar att ingen visste om oss. Vissa grejer är mer hemliga än andra, andra bara mer skämmiga. En av mina skäms-hemligheter, (Egentligen ingen hemlighet alls, alla mina vänner klagar på min urusla musiksmak redan) är: ta-ta-ta-taaaa... ALCAZAR!!

Ursprungligen inhandlad åt min 10-åriga dotter, men mest spelad nu på mammas mp3-spelare under den ständiga plågan; hushållsarbetet. Inget går upp som lite discotoner när man vill kollra bort huvudet från den egentliga sysselsättningen. Tur egentligen att man är så pass såsig i skallen att det räcker med det =)

Frasen;
"To busy thinking 'bout the pain
to bother checking why it's hurting"

är allt jag behöver för att gå igång med disktrasan och stålullen. Akompanjerat med min icke existerande sångröst och dansmoves ála 80-tal och dammtussarna försvinner utan medveten ansträngning...
U can't touch this... ( En annan favorit? Ya know it!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar